عکس رهبر جدید
فیلم رشد
نقد و بررسی اجرای چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد عصر روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ با حضور دکتر فیاضی و مسئولان کمیته‌ها برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه بین‌المللی فیلم رشد، جلسه نقد و بررسی اجرای چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ در اتاق جلسات مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم برگزار شد.

در این جلسه چند ساعته که با حضور دکتر مسعود فیاضی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، مجید صادقیان معاون فناوری آموزشی دفتر، بهنام نیک‌نژاد مدیر طرح و برنامه و امور مالی سازمان،‌ مهدی جلالی معاون آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی سازمان، وحید گلستان دبیر جشنواره چهل و نهم و دوازده نفر دیگر از مسئولین کمیته‌های اجرایی جشنواره برگزار گردید، هر یک از مدعوین به نقاط قوت و ضعف جشنواره پرداختند و پیشنهادات خود را برای بهتر شدن جشنواره در سال بعد ارائه نمودند.

دکتر فیاضی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در آغاز این جلسه ضمن خوش‌آمد گویی به مدعوین گفت: «جشنواره الحمدالله با کمک دوستان امسال خیلی با کیفیت‌تر از سال‌های قبل برگزار شد. البته من سال‌های قبل نبودم اما به لحاظ بازخوردی که گرفته شده و برآیند صحبت‌ها این بوده که جشنواره امسال از سال‌های قبل بهتر بوده است. این امر محقق نشد مگر با کمک جمعی دوستان به خصوص با زحمات قابل توجهی که آقای گلستان و آقای صادقیان کشیدند که از همه به ویژه این دو عزیز بسیار تشکر می‌کنم. برآیند کلی آنچه اتفاق افتاد فی‌المجموع به نظرم خوب بود ولی برای آنکه بتوانیم برای سال‌های بعد اجرای جشنواره را ارتقا دهیم، خودمان خیلی از نقص‌های داخلی خودمان را می‌دانیم.‌ در این جلسه می‌خواهیم با هم مرور کنیم تا بتوانیم رو به جلوتر و بهتر حرکت کنیم. برای سال آینده از هم‌اکنون باید تدبیر کنیم تا بتوانیم جشنواره پنجاهم را به نحو احسن و همسو با اهداف تربیتی و آموزشی سازمان برگزار نمائیم.»

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی / واحد فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۹۱۸
کد خبر : ۳,۰۸۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید